Informace o projektu
LIRE (Language Interpretation through REading)
- Kód projektu
- 2020-1-SK01-KA201-078332-EN-RAABE
- Období řešení
- 9/2020 - 10/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Evropská unie
- Erasmus+ Klíčová akce 2: Spolupráce na inovacích a výměny osvědčených postupů
- Strategická partnerství v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a mládeže
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Základná škola Jana Amosa Komenského
Cílem projektu je vytvoření metodických a didaktických pomůcek pro učitele základních škol v tištěné a online verzi, prioritně zaměřených na aktivní využití tzv. easy readers, tj. zjednodušené četby ve výuce. S odkazem na teorie osvojování cizího jazyka a moderní přístupy ke vzdělání je četba chápána jako základ k užití jazyka v praxi, rozvoje čtenářské gramotnosti, kritického myšlení a všech klíčových kompetencí dle RVP.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 6
2022
-
Extensive Reading Programmes
Rok: 2022, druh: Učební texty, pomůcky
-
How to engage pupils in reading
Rok: 2022, druh: Vyžádané přednášky
-
Let's Read in English. Using Graded Readers. Toolkit for Teachers of English
Rok: 2022, druh: Učebnice
-
LIRE Language Interpretation through Reading
Rok: 2022, druh: Projekty výzkumu a vývoje
-
Reading in the EL classroom and team work and project work
Rok: 2022, druh: Vyžádané přednášky
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti: Jak pracovat s cizojazyčnými texty v hodinách anglického jazyka
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích