Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Reflexe aktivit se stavebnicí Magformers v přípravě učitelů mateřské školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Journal of Technology and Information Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202202-0006_reflexe_aktivit_se_stavebnici_magformers_v_priprave_ucitelu_materske_skoly.php |
Doi | http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.012 |
Klíčová slova | kindergarten; mathematical preliteracy; reflective analysis; 3A methodology; Magformers |
Popis | Studie zkoumá, jaká je úroveň reflektivních kompetencí budoucích učitelů mateřské školy v závěru jejich přípravného studia a jak lze s využitím hospitačního videozáznamu v reálném prostředí mateřské školy tyto kompetence rozvíjet. S využitím metodiky 3A (anotace–analýza–alterace) je reflektován soubor aktivit s magnetickou stavebnicí Magformers, který považujeme za vhodnou příležitost k rozvoji prostorové představivosti i základů technické gramotnosti dětí. |