Informace o publikaci

Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole

Autoři

ZÍTKOVÁ Jitka

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova creative interpretation; epic text; fictitious world; creative interpretative activities; reader
Popis Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info