Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.
Název česky | Žáci s obtížemi při učení se cizímu jazyku a kompetence učitele. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | foreign language learning and teaching; teacher training; disability; research |
Popis | Příspěvek je zaměřen na problematiku výuky cizího jazyka u žáků s poruchami učení z hlediska odborné připravenosti učitele. Jsou v něm prezentovány základní předpoklady pro úspěšné vedení této výuku a výsledky empirického šetření, které zjišťovalo, jak jsou učitelé cizích jazyků v rámci vysokoškolské přípravy i dalšího vzdělávání na tuto činnost připravováni. |
Související projekty: |