Informace o publikaci

Slovesná tvořivost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a různou úrovní individuálního čtenářství

Autoři

ZÍTKOVÁ Jitka

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu verbální tvořivosti žáků primární školy inspirované lyrickou poezií. Sleduje úroveň tvořivosti a míru schopnosti reflexe rysů lyrické básně ve vlastní produkční aktivitě. Oboje v souvislosti se specifickými dispozicemi a úrovní individuálního čtenářství. Kromě konkrétních výsledků jednotlivých úkolů příspěvek uvádí shrnující závěry o zjištěných kreativních schopnostech sledovaných skupin žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info