Informace o publikaci

Obtíže v oblasti rozvoje komunikativní kompetence sociálně znevýhodněných žáků

Autoři

BOČKOVÁ Barbora KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Socially disadvantaged pupil; adolescent; special educational needs; communicative competences; impaired communication ability; family environment; school environment; social and cultural identity; leisure activities; speech therapy
Popis V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl zaměřen na oblast komunikativní kompetence a narušené komunikační schopnosti u sociálně znevýhodněných jedinců. Cílem byla analýza faktorů, které způsobují sociální znevýhodnění a nejčastější příčiny obtíží v komunikaci žáků. Příloha CD-ROM: příspěvek v plném znění.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info