Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Obtíže v oblasti rozvoje komunikativní kompetence sociálně znevýhodněných žáků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Socially disadvantaged pupil; adolescent; special educational needs; communicative competences; impaired communication ability; family environment; school environment; social and cultural identity; leisure activities; speech therapy |
Popis | V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl zaměřen na oblast komunikativní kompetence a narušené komunikační schopnosti u sociálně znevýhodněných jedinců. Cílem byla analýza faktorů, které způsobují sociální znevýhodnění a nejčastější příčiny obtíží v komunikaci žáků. Příloha CD-ROM: příspěvek v plném znění. |
Související projekty: |