Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory učitelů základních škol. První část.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | preparation teachers; reminder teachers; conception studies; learning subjects; forms studies; content studies; faculty teachers |
Popis | Příspěvek obsahuje dílčí poznatky z výzkumné sondy, provedených mezi učiteli základních škol. Shrnuje názory učitelů na tři tematické oblasti, vztahující se k pregraduálnímu učitelskému studiu: 1. koncepci současného učitelského studia, 2. proporce mezi předměty tzv. společného univerzitního základu a předměty aprobace, 3. formy a obsah výuky, skladba předmětů v rámci aprobačního předmětu a vyučující na učitelských fakultách. |
Související projekty: |