Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Poradenské kompetence a možnosti sebereflexe učitele vysoké školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | university teacher professionalism; competence; selfreflection; |
Popis | Příspěvek se zabývá odpovědností vysokoškolského učitele vzhledem ke společnosti, ukazuje možnosti zvyšování jeho profesionality. Poukazuje na možnosti sebereflexe vycházející ze studentského hodnocení výuky. Možnosti využití sebereflexe v praxi vysokoškolského učitele byly ověřovány výzkumným šetřením. |