Přednáška Kreativa marketingové kampaně a idea making v praxi

Proč je budování značky důležité? Jak hodnoty značky přenést do kampaně a jak probíhá kreativní proces?

Ondřej Viktorin, Creative & Production Director, a Lenka Ďurkovičová, Idea Maker, z brněnské komunikační agentury Narrative Media s.r.o. pro vás připravili dvě případové studie, ve kterých názorně předvedou, jak se se značkou pracuje v praxi.

Ukáží, jak s Kofolou vytvořili kompletní brand pro jejich novou evropskou e-commerce platformu, a dále, jak se navrhuje náborová kampaň pro brněnskou pobočku významného světového hráče KBC Global Services.

Přednáška se koná v rámci předmětu Marketingová komunikace.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info