Přednáška Integrovaná marketingová komunikace – Koncept PR 360

Přijďte na přednášku Romana Kučery (Business Director ve společnosti LESENSKY.CZ).
Anotace přednášky:
Před rozvojem internetu a IT technologií hrála v marketingové komunikaci nejvýznamnější roli reklama v tradičních médiích (televize, rádio, tisk) a reklama v místě prodeje. Samotný prodej byl nejčastěji uskutečněn během osobního jednání prodejce a spotřebitele. S rozvojem online technologií se několikanásobně zvýšil počet komunikačních kanálů (web, sociální sítě, mobilní telefon, e-mail, vyhledávače typu Google, e-shop, srovnávače zboží typu Heuréka atd.). Vznikla tak možnost využívat kombinaci několika nástrojů. Zrodila se potřeba integrované marketingové komunikace, často nazývané také třistašedesátistupňový nebo multikanálový marketing. Koncept PR 360 je ukázkou toho, jak využívat integrovanou komunikaci v praxi.
O přednášejícím:
Roman Kučera zahájil studia absolutoriem na Konzervatoři Brno, pokračoval na FF MU a dokončil na University of London. Po návratu z Velké Británie sbíral více než 13 let profesní zkušenosti ve světě médií, marketingové komunikace, Public Relations a managementu. Posledních 5 let působí na pozici marketingového a nyní obchodního ředitele v PR agentuře Lesensky.cz. Jeho stěžejním záběrem jsou marketingové analýzy a strategie, brand building, online marketing a integrované kampaně.
Pracovní zkušenosti čerpal jako šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů ve vydavatelstvích Computer Press a Extra Publishing. Zkušenosti z médií zúročil na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V agentuře Lesensky.cz vytváří marketingové strategie pro společnosti různých oborů i velikostí, od nadnárodních korporací až po startupy a nové projekty.
Přednáška se koná v rámci předmětu Marketing 2.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info