PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.
Počet publikací: 15
2014
-
Gender Specifics in Matchmaking Advertisements
Gender. Love and Intimacy, rok: 2014
2011
-
Interpersonal and Crosscultural Communication: Australian Aborigines and Central European Romanies
Identity in Intercultural Communication, rok: 2011
2010
-
Clemens W.A. Fritz: From English in Australia to Australian English
Zeitschrift für Australienstudien, rok: 2010, ročník: 24/2010
-
Matchmaking Advertisements and Societal Values
Languages in the Integrating World, vydání: Vyd. 1, rok: 2010, počet stran: 14 s.
-
Společenské hodnoty a jejich jazykové ztvárnění v seznamovacích inzerátech.
Jazyky v integraci - integrace v jazycích, vydání: Vyd. první, rok: 2010, počet stran: 15 s.
2009
-
Personal Advertisement: A Mirror of Societal Values?
Rok: 2009, počet stran: 336 s.
-
What is 'Ocker' and 'Fair Dinkum'? Australian English, its development and recent trends
Proceedings of the second triennial conference on British, American and Canadian studies, rok: 2009
2005
-
Immigrants' integration into the mainstream culture in Australia (as reflected in personal advertisements]
Brno studies in English, rok: 2005
-
Knowing the language is not enough
Acta academia karviniensia, rok: 2005
2004
-
Love Lines:Personal Advertisements in Australia and Canada
Postcolonial Subjects Canadian and Australian Perspectives, rok: 2004