![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Ing. Lucie Herbočková
e‑mail: |
---|
Počet publikací: 9
2024
-
City marketing: how do residents perceive their home?
Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration, rok: 2024, ročník: 32, vydání: 2
2023
-
Talent Boost: Attracting Excellent Researchers in the Natural and Technical Sciences to the Region
Rok: 2023, druh: Konferenční abstrakty
2022
-
Podpora udržitelného městského rozvoje z programu Horizont 2020
XXV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků., rok: 2022
2021
-
City marketing as a significant tool to enhance the regional development: the case study of Helsinki
Marketing Identity: New changes - New challenges, rok: 2021
-
Městské marketingové strategie: příklady českých měst
XXIV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků., rok: 2021
-
Socioekonomická analýza pro Jihlavu
Rok: 2021
-
Teritoriální marketing v inovativních městech: případová studie města Graz
XXIV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků., rok: 2021
2020
-
Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych
XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků, rok: 2020
-
Territorial Marketing as a Tool to Identify Opportunities for the Moderate European Innovators: The Case of the Czech Republic
Proceedings of the 5th International Conference on European Integration 2020, rok: 2020