![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Specialista/Specialistka mezinárodního marketingu
- Pracoviště
- Oddělení pro mezinárodní marketing – Centrum zahraniční spolupráce
- Termín přihlášek
- 31. 7. 2024
- Nástup
- ihned nebo dle dohody
- Typ úvazku
- plný
- Obor činnosti
- Administrativa | Marketing, Média, reklama a PR
Kvestorka Masarykovy univerzity vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici
Specialista/Specialistka mezinárodního marketingu
Co znamená MUNI? Jsme univerzita s deseti fakultami, více než 200 katedrami, ústavy a klinikami působícími v řadě přírodních i humanitních akademických disciplín a výzkumných oblastí. Posláním Masarykovy univerzity je přispívat svou vědeckou činností, vzděláváním studentů a společenským působením ke kvalitnímu a zdravému životu všech generací a ke svobodné, soudržné a bezpečné společnosti.
Centrum zahraniční spolupráce Masarykovy univerzity (CZS MU) koordinuje aktivity Masarykovy univerzity v oblasti zahraniční spolupráce, administruje mezinárodní výměnné pobyty studentů, učitelů, výzkumníků i ostatních pracovníků. Koordinuje přípravu anglických studijních programů pro zahraniční studenty a poskytuje metodickou podporu a informace v mnoha oblastech.
Oddělení mezinárodního marketingu má na starosti aktivity zahraničního marketingu MU – od správy anglických sociálních sítí a webů, přes propagaci mobilitních programů až po prezentaci MU na světových veletrzích.
Do týmu mezinárodního marketingu hledáme kreativního a zodpovědného člověka, který bude v každodenním kontaktu s našimi komunitami zahraničních absolventů a ambasadorů, bude mít pod palcem správu instagramového účtu @dosvetasmuni a zvládne zabezpečit také činnosti související s chodem oddělení (např. plánování a objednávání reklamních předmětů, komunikaci s dodavateli atd.). Náš ideální kandidát je pozitivní člověk, kterého baví pracovat s mladými lidmi a nebojí se komunikovat v angličtině.
Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy.
Co získáte, když budete pracovat u nás?
- Pracovní pozici v mladém a kreativním prostředí v prestižní instituci
- Možnost mluvit anglicky na denní bázi
- Úzký kontakt s mezinárodním prostředím, poznávání lidí z různých zemí a kultur
- Pracovní prostředí s přátelskou a neformální organizační kulturou
- Možnost účastnit se vzdělávacích akcí a workshopů
-
Zaměstnanecké výhody, jako jsou:
- Flexibilní pracovní doba včetně možnosti práce na dálku
- 6 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávací a jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění / školkovné
- Multisport karta
- Občerstvení na pracovišti a další
Jaký je profil našeho ideálního kandidáta?
- Má vysokoškolské vzdělání.
- Ovládá na výbornou angličtinu (min. úroveň B2) a češtinu (min. úroveň C1) v psaném i mluveném projevu.
- Má rád kreativní práci, ve které žádný den není stejný jako ten předchozí.
- Má dobré komunikační dovednosti, ocení pracovní prostředí, v němž se počítá s jeho invencí a novými nápady.
- Má vášeň pro marketing a touhu se učit nové věci.
Co může zvýšit Vaši šanci na úspěch?
- Osobní zkušenosti s mobilitními programy
- Znalost univerzitního prostředí
- Znalost šablonové vektorové grafiky a správy PPC kampaní
Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti?
- Správa komunit: Ambasadoři na cestách, International Alumni a International Ambassadors a obsahu instagramového účtu @dosvetasmuni
- Community agenda aliance EDUC
- Komunikace s dodavateli a agenturami v oblasti merchendise, zajištění reklamních předmětů
Jak se můžete přihlásit?
Pro přihlášení použijte odkaz v sekci Elektronická přihláška níže a připojte, prosím, strukturovaný životopis v češtině a motivační dopis v angličtině, a to nejpozději do konce termínu pro zasílání přihlášek.
Harmonogram výběrového řízení
- Termín pro zaslání přihlášek: 31.07.2024 včetně
- Období konání osobních pohovorů: v týdnu od 05.08.2024
- Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody
Těší se na Vás a případně více informací o pozici podá: Mgr. Jakub Motyčka, vedoucí oddělení mezinárodního marketingu
Pravidla pro výběrové řízení jsou veřejně dostupná a seznámit se s nimi můžete zde.
Elektronická přihláška
Pošleme vám odkaz na elektronickou přihlášku