Informace o projektu
Inovace výuky na FSS MU – Katedra psychologie
- Kód projektu
- CZ.1.07/2.2.00/15.0200
- Období řešení
- 2/2011 - 1/2014
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (VK)
- 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta sociálních studií
- prof. PhDr. Zbyněk Vybíral, Ph.D.
- Mgr. Jitka Balášová
- Ing. Lenka Bloudíčková
- Mgr. Jana Kostínková, Ph.D.
- Mgr. Bc. Kateřina Novotná
- Danuše Šimková
- WWW stránky projektu
- http://www.opvk.fss.muni.cz/ikapsy/
- Spolupracující organizace
-
Asociace klinických psychologů ČR, pobočka jižní Morava
Projekt řeší inovaci studijních programů Katedry psychologie, aby lépe odrážely potřebu pracovního trhu a připravily studenty na budoucí zaměstnání. Projekt rozvíjí 3 výukové větve: komunikace s pacienty ve zdravotnictví, personalistika a školní psychologie, které byly z hlediska poptávky vyhodnoceny jako nejžádanější. Výstupem projektu je sada kurzů zaměřených na praktické dovednosti, praxe u zaměstnavatelů a další opatření zvyšující konkurenceschopnost studentů na trhu práce. Partnerem je Asociace klinických psychologů České republiky, která zprostředkuje studentům přímý kontakt na experty z praxe. Role partnera je nezastupitelná, díky němu lze dosáhnout individuální a intenzivní interakce mezi studenty a experty, což je u praktických aplikací psychologie pro předání zkušeností nezbytné. K této interakci bude docházet v rámci kurzů, praxí a stáží, ale i prostřednictvím Centra pro poradenskou, personální a diagnostickou péči (CPPDP), které bude v rámci projektu zřízeno.
Publikace
Počet publikací: 2
2013
-
Interpretativní fenomenologická analýza
Kvalitativní analýza textů: čtyři přístupy, vydání: 1.vyd, rok: 2013, počet stran: 35 s.
-
Metoda zakotvené teorie
Kvalitativní analýza textů: čtyři přístupy, rok: 2013, počet stran: 31 s.