Informace o projektu
Elektronické opory a e-learning pro obory výpočtového a konstrukčního charakteru
(Elektronické opory)
- Kód projektu
- CZ.1.07/2.2.00/28.0209
- Období řešení
- 3/2012 - 2/2015
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (VK)
- 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta informatiky
- doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.
- Mgr. Jana Bartáková
- Mgr. Juraj Jurčo
- Mgr. Lukáš Másilko
- Mgr. Eva Mráková, Ph.D.
- Spolupracující organizace
-
Západočeská univerzita v Plzni
- Odpovědná osoba Mgr. Ludmila Dostálová
Cílem projektu je vytvořit chybějící metodiku, jak v prostředí e-learningových systémů zacházet s úlohami výpočtového a konstrukčního typu, aby mohly vzniknout efektivní nástroje pro jejich procvičování a hodnocení. Metodika bude aplikovaná na běžně užíváné e-learningové systémy či jiné nástroje distanční výuky a automatického testování. Vzniknou manuály, v jaké podobě je daný systém schopen výpočtové a konstrukční úlohy implementovat a jakou může poskytovat zpětnou vazbu studentům i vyučujícím. Pro vybrané systémy budou vytvořeny moduly pro tyto úlohy. Obecná metodika i její dílčí aplikace se otestují ve výuce a představí vyučujícím. Výsledky projektu poskytnou zejména vyučujícím nástroje pro nahrazení prezenčních cvičení při distančním způsobu výuky, pro získání zpětné vazby o postupu studentů srovnatelnou s kontaktní výukou, a pro sdělení této informace studentům. Zaměření na výpočtové a konstrukční úlohy odpovídá potřebám matematických, technických i přírodovědných oborů.
Publikace
Počet publikací: 1
2012
-
Educational Data Mining and Teaching Logic
Znalosti 2012 : Proceedings of the 11th annual conference, rok: 2012