Informace o projektu
Posílení emocionálně-motivační dimenze ve výuce cizího jazyka
- Kód projektu
- MUNI/41/25-B-C/2004
- Období řešení
- 5/2004 - 12/2004
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
V dnešní cizojazyčné výuce je emocionálně-motivační dimenze zvláště opomíjena. Cílem projektu a zároveň disertační práce řešitelky je pomocí pedagogicko-psychologického výzkumu ověřit pozitivní vliv emocí na kognitivní procesy při učení se cizímu jazyku a na základě získaných výsledků vytvořit metodicko-didaktickou příručku obsahující náměty na posílení této dimenze.