Informace o projektu
Politická reklama v České republice

Kód projektu
MUNI/FR/0420/2014
Období řešení
3/2014 - 12/2014
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Fakulta sociálních studií

Páteř projektu "Politická reklama v České republice" je tvořena novým povinně volitelným kurzem, určeným zejména pro magisterské studenty politologie (studijní profilace "Volební studia a politický marketing") a otevřenou on-line databází politické reklamy v České republice od roku 1993.
Kurz je zaměřen na techniky politické reklamy, způsoby její analýzy a na přípravu, testování a realizaci reklamy pro fiktivní politický subjekt. Databáze pak slouží jako učební podpora nejen pro tento kurz.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info