Informace o projektu
Gamifikace výuky počítačové grafiky
(Gamifikace PG)
- Kód projektu
- MUNI/FR/1657/2014
- Období řešení
- 1/2015 - 12/2015
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Fond rozvoje MU
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta informatiky
- Mgr. Anna Římánková
- RNDr. Jan Čejka, Ph.D.
- Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Mgr. Jakub Tomiš
- RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
Cílem projektu je zavedení gamifikace do výuky počítačové grafiky. Gamifikace, tedy využití herních principů v neherním prostředí, se stala během posledních 5 let velmi populární metodou pro zvýšení motivace lidí. Tuto metodu lze využít i pro účely výuky: ke zvýšení zájmu studentů o studovanou látku a snahy o dosažení lepšího výsledku. V tomto projektu bude tato metoda zavedena do výuky předmětů PV112, PV227 a PV255.