Informace o projektu
Gamifikace výuky počítačové grafiky (Gamifikace PG)

Kód projektu
MUNI/FR/1657/2014
Období řešení
1/2015 - 12/2015
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Fakulta informatiky

Cílem projektu je zavedení gamifikace do výuky počítačové grafiky. Gamifikace, tedy využití herních principů v neherním prostředí, se stala během posledních 5 let velmi populární metodou pro zvýšení motivace lidí. Tuto metodu lze využít i pro účely výuky: ke zvýšení zájmu studentů o studovanou látku a snahy o dosažení lepšího výsledku. V tomto projektu bude tato metoda zavedena do výuky předmětů PV112, PV227 a PV255.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info