Informace o projektu
Šíření sounáležitosti a podpora značky MU
- Kód projektu
- ROZV/24/2017
- Období řešení
- 1/2017 - 12/2017
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Rozvojové programy
- Interní rozvojové projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Rektorát
- Ing. et Ing. Magdalena Langerová
V roce 2017 rozšíří Masarykova univerzita výrazně komunikaci k posílení sounáležitosti a podpoří svoji značku ve vnitřní komunikaci i směrem k cílovým skupinám mimo univerzitu. Osloví veřejnost, absolventy, studenty a zaměstnance v návaznosti na blížící se 100. výročí svého založení. Bude cíleně vytvářet Brand Essence, jednotně sdělovat svým studentům a zaměstnancům hodnoty a poslání univerzity. K tomuto záměru budou také sami studenti předávat informace o univerzitě a zajistí propagaci MU na univerzitních akcích, především studentských.
Projekt vytvoří společnou platformu pro zvýšení zájmu o historii, poslání a cíle univerzity. Současně umožní řízenou komunikaci MU směrem k dalším cílovým skupinám (uchazeči, absolventi, stakeholders, veřejnost).
Projekt posílí obraz MU jako soutěživé, svobodné a současně zodpovědné instituce, zvýší její prestiž v rámci ČR a SR. Ve spolupráci se studentskou Munií se univerzita otevře obyvatelům Brna (dotazníkové akce, promo na podporu značky v ulicích města, kvízy na zvýšení povědomí o MU).