Informace o projektu
Posílení didaktických kompetencí studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ pro realizaci terénní výuky inovací předmětu Integrované terénní cvičení
(Didaktika terén, přírodopis)
- Kód projektu
- MUNI/FR/1132/2019
- Období řešení
- 1/2020 - 12/2020
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Fond rozvoje MU
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Podle studií k revizi RVP ZV neprobíhá na ZŠ téměř žádná terénní výuka přírodopisu. Ta přitom zvyšuje přírodovědnou gramotnost žáků. V rámci studia Učitelství přírodopisu pro ZŠ ale studentům na vlastní návrh a vyzkoušení terénní výuky nezbývá čas. Inovací předmětu Integrované terénní cvičení dojde k rozvoji didaktických kompetencí studentů pro přípravu a realizaci terénní výuky. Výstupem projektu budou náměty pro práci s žáky v terénu, metodické sady pro 5 biotopů a pilotně ověřené materiály.