Informace o publikaci

Aplikace modelu E-U-R v geografickém terciárním vzdělávání

Autoři

ŠERÝ Ondřej KUCHYŇKA Jan

Rok publikování 2012
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Přírodovědecká fakulta

Citace
Popis Hlavním cílem příspěvku je poukázat na možnost aplikace modelu E-U-R ve vysokoškolském vzdělávání. I v současnosti totiž ve výuce na univerzitách stále přetrvává tzv. frontální výuka, která neposkytuje dostatek prostoru pro kritické myšlení a individuální potřeby studentů, zatímco v případě modelu E-U-R (třífázový proces učení) je důraz kladen na evokaci, uvědomění si významu informací a reflexi. Konkrétní použití tohoto konceptu je pak v příspěvku představeno na příkladě předmětu „Socioekonomické změny regionů České republiky“.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info