Informace o publikaci

Mezipředmětové vztahy a postavení dějepisu při výuce integrovaného vědního základu 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity

Autoři

ČAPKA František VYHŇÁK Pavel

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Text přibližuje podobu předmětu Integrovaný vědní základ v rámci studia na 1. stupni základní školy. Na takto koncipované výuce se podílí vyučující z kateder historie, geografie, biologie, chemie, fyziky a pedagogiky. Studenti se postupně seznamují se specifiky těchto jednotlivých oborů a jejich vzájemným propojením. Integračním prvkem se stal tematický celek vycházející z kocepce definované v RVP pro základní vzdělávání Člověk a jeho svět. Studie vznikla na základě studia archivních dokumentů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info