![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Mezipředmětové vztahy a postavení dějepisu při výuce integrovaného vědního základu 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Text přibližuje podobu předmětu Integrovaný vědní základ v rámci studia na 1. stupni základní školy. Na takto koncipované výuce se podílí vyučující z kateder historie, geografie, biologie, chemie, fyziky a pedagogiky. Studenti se postupně seznamují se specifiky těchto jednotlivých oborů a jejich vzájemným propojením. Integračním prvkem se stal tematický celek vycházející z kocepce definované v RVP pro základní vzdělávání Člověk a jeho svět. Studie vznikla na základě studia archivních dokumentů. |