Informace o publikaci

Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže „Mozek“ M. Huptycha)

Autoři

PAVELKA Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Médiá a umenie - Megatrendy a médiá 2012
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://pavelka.weebly.com/komunika269niacute-meacutedia-procesy-a-kontexty.html
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova interpretation; communication media; processes and contexts; visual art text
Popis Studie vychází z předpokladu, že mediované obsahy vznikají v procesech komunikace v myslích čtenářů jako důsledek časoprostorové určené konzumace znakových textů a ž jejich podoba závisí na znakové struktuře textu, na komunikačních kompetencích a dovednostech čtenáře, na komunikačních kontextech, do ktercýh se producent znakového textu a čtenář dostává, na tom, jaká komunikační média znakový text nesou. Studie si klade za úkol zjistit, jakým způsobem dané determinanty formují obsahy mediované uměleckými výtvarnými texty a jaké mezi nimi bvznikají korelace. Studie tuto problematiku zkoumá a na příkladu koláže "Mozek" M. Huptycha.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info