![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Graphs and Dynamic Modeling as a Motivating Tool in Teaching Physics
Název česky | Grafy a dynamické modelování jako motivační nástroj ve výuce fyziky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia Social and Behavioral Sciences - International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/69/supp/C |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.133 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Dynamic modeling; graph; ICT teaching |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek je zaměřen na použití dynamických modelů popisující známé situace převedené do grafu. Naše studie je založena na pozorování studentů během výuky fyziky na středních školách. Naše výsledky ukazují, že takto kombinovaný přístup výuky prohlubuje zájem o poznávání svého okolí. Tento přístup může nahradit nedostatek matematického aparátu potřebného k řešení studované problematiky. Navíc je nezávisle na studentově analytickém a logickém myšlení posíleno zjišťování fyzikálních základů procesů a jevů, které studenti znají z každodenního života. |