![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tato kapitola se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence a následného kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností ve spolupráci s příslušným poradenským zařízením. Obsah textu shrnuje pouze některé dílčí výsledky komplementárních výzkumných šetření, která napomohla k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností je žádoucí a nezastupitelnou pro jejich úspěšné vzdělávání a následnou profesní přípravu. |
Související projekty: |