Informace o publikaci

Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příladu reklamy Understanding is everything

Autoři

PAVELKA Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Diverzita v spoločenských vedách. HUMAN COMMUNICATION STUDIES Vol. 11
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://www.kvsbk.sav.sk/ZbornikQAK2012_Diverzita_v_spolocenskych_vedach.pdf
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova text; advertising; semiotic analyses; narrative analyses; dicourse analyses
Popis Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkční kontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info