Informace o publikaci

Challenges of Postmodern Institutionalisation for Education in Social Work.

Název česky Výzvy postmoderní institucionalizace pro vzdělávání v sociální práci.
Autoři

MUSIL Libor

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Kapitola je věnována otázce: Která témata vzdělávání jsou klíčová pro kultivaci schopnosti sociálních pracovníků poskytovat specifický typ pomoci a získat uznání pro jeho rutinní užívání v postmoderní společnosti? Z hlediska pojmů „sociální instituce“ a „institucionalizace“ je detailně popsán a interpretován pohled literatury o sociální práci na procesy „moderní“ a „postmoderní“ institucionalizace oboru. Rozpracováním charakteristik postmoderní institucionalizace sociální práce je zdůvodněn význam témat identity a vyjednávání role pro schopnost sociálního pracovníka získat uznání pro jeho obor. Autor doporučuje integrovat studium vědění a „technického“ vybavení sociálního pracovníka s reflektováním jeho identity a cvičením improvizované aplikace představ o identitě sociální práce při vyjednávání v postmoderním kontextu mnoha-oborových sítí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info