![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Different conceptualizations of “language” in measuring EFL learners’ accuracy development: Reflection on research findings.
Název česky | Různé konceptualizace "jazyka" při měření rozvoje přesnosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem této prezentace je představit vybrané výsledky z výzkumného projektu, jehož cílem bylo zkoumat rozvoj komunikační kompetence v psaní u mírně pokročilých studentů anglického jazyka. Tento příspěvek se zaměřuje na rozvoj přesnosti psaného projevu. Po prezentaci vybraných zjištění následuje zamyšlení nad chápáním a povahou jazyka v souvislosti s konstrukty "proficiency", přesnosti a interakce. |
Související projekty: |