![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k autonomii žáka a jejímu rozvíjení: přehledová studie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Předkládaný příspěvek se zabývá příležitostmi k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka a přesvědčením učitelů vztahujícímu se k žákově autonomii. V úvodu jsou vysvětleny nejdůležitější koncepty disertační práce a posléze jsou představeny výzkumy zkoumající autonomii žáka a učitelovo přesvědčení, které demonstrují stav zkoumání této problematiky. Poté jsou zde podrobněji rozebrány nejrelevantnější české i zahraniční výzkumy důležité pro pochopení zkoumaného problému. |
Související projekty: |