Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Podpora matematicky nadaných žáků v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Matematika 6. Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | inclusive education; teaching of mathematics; primary school; gifted pupils; mathematical tasks |
Popis | Vzdělávání nadaných žáků pro matematiku v rámci běžné třídy základní školy vyžaduje od učitele matematiky promyšlené postupy. Žáci by se měli vzdělávat podle svých rozumových schopností a zároveň by se měl jejich talent rozvíjet. Výukových materiálů, které nabízejí obohacení matematického učiva na 1. stupni základní školy se stále nedostává. V příspěvku uvádíme náměty několika úloh, kterých jsme při práci s matematicky nadanými žáky využívali. |