Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Using interactive boards and communication in teaching English at lower-secondary stage of elementary school, research results
Název česky | Využití interkativních tabulí a komunikace ve výuce angličtiny na 2. stupni základních škol, výzkumné výsledky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V posledních dekádách byl zaznamenán enormní nárůst využití moderních technologií ve vyučování. Nové moderní prostředky, původně určené pro jiné sféry, si našly své místo ve školách a velmi často jsou zdrojem kontroverzních názorů a otázek.Pravděpodobně tou nejčastěji diskutovanou je, zda technologie pomáhají zlepšovat kvalitu vzdělávacího procesu. Pokud ano, jak? Mnoho čeckých škol vynakládá velké finanční částky na vybavení svých učeben interaktivními tabulemi.Mohoou tyto pomoci při výuce angličtiny a v rozvoji žákovské komunikační kompetence tak, aby byl naplněn cíl stanovený Rámcovým vzdělávacím programem(2007)? Příspěvek přináší první výsledky výzkumu, popisuje proces a výseldky výzkumu využití interaktivních tabulí v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Výzkum je zaměřený na způsoby využití tohoto moderního média, na typy interakcí a zejména se pokouší zjistit, zda je kladen dostatečný prostor pro rozvoj komunikační kompetence žáků. |