![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Mezigenerační učení vs. mezigenerační vzdělávání: Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli a její diskuze
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek seznamuje s typologií mezigeneračního učení (MGU) mezi učiteli vzniklé na základě kvalitativního výzkumu. Typologie vymezuje na základě učebních obsahů a učebních interakcí čtyři typy MGU: MGU akceptující, MGU hledající, MGU přetvářející a MGU inspirující se. Jednotlivé typy učení jsou vztaženy ke vzdělávacím aktivitám, které k nim mohou (a nemusejí) vést a je diskutován vztah mezi profesním vzděláváním a učením se mezi jednotlivými generacemi, a to jak z hlediska potřeb aktérů tak z hlediska potřeb instituce. |
Související projekty: |