Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Kognition und Emotion beim Lernen von Tertiärsprachen
Název česky | Kognice a emoce při učení se druhému cizímu jazyku |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | I v České republice se stala angličtina prvním cizím jazykem, který je vyučován v rámci základního vzdělání, a němčina tak získává pozici dalšího cizího jazyka, tedy jazyka třetího. V příspěvku jsou nastíněny principy didaktiky dalšího cizího jazyka v konstelaci němčina po angličtině, přičemž hlavní pozornost je věnována nejen vybraným kognitivním apektům procesů osvojování více cizích jazyků, ale i aspektům emočním. Následně jsou představeny dvě empirické studie z oblasti výzkumu učení a vyučování dalšího cizího jazyka, v nichž je akcentována kognitivní a emoční složka procesu učení se druhému cizímu jazyku. |
Související projekty: |