Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Using of Autonomous Language in Elementary School Geometry
Název česky | Používání auotonomního jazyka v geometrii primární školy |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Simpozion international "Noutati in didactica" |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Geometry; geometric concepts; case study; geometrical thinking; spatial sense |
Popis | Rozvíjení geometrického myšlení je dlouhodobý proces, který vyžaduje, aby se děti setkávaly s geometrickými pojmy neformální cestou. Jednou z prvních aktivit, kterými se děti na základní škole zabývají, je manipulace s geometrickými útvary. Ve studii ukazujeme, jak žáci 1. stupně ZŠ pracovali s rovinnými geometrickými útvary, jak využívali autonomní jazyk k popisu těchto útvarů. |