Informace o publikaci

Systemic Teacher Education for Gifted Students in Science and Technology

Název česky Systémové učitelské vzdělávání pro nadané žáky v přírodovědě a technice
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://library.iated.org/view/TRNA2017SYS
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.0942
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova giftedness; motivation; systemic teacher education; science and technology education
Popis Tato studie prezentuje výstupy výzkumu, jehož cílem bylo odpovědět na výzkumné otázky týkající se tvorby systémového učitelského vzdělávání v podpoře nadání v přírodovědě a technice. Konstrukční výzkum byl použit jako základní výzkumná strategie v této studii, jež přináší závěry o nutnosti vytvořit systémové učitelské vzdělávání k podpoře nadání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info