Informace o publikaci

Výslovnost němčiny jako druhého cizího jazyka u žáků základních škol – metodologie a první výsledky

Autoři

ČEŘOVSKÁ Martina

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova pronunciation of German; reading aloud; auditive analysis
Popis V příspěvku jsou prezentovány první výsledky disertačního výzkumu, ve kterém se zabýváme výslovností vybraných fonetických jevů u žáků, kteří se učí němčině jako druhému cizímu jazyku po angličtině na českých základních školách. Těžiště textu tvoří popis metodologie sběru dat prostřednictvím hlasitého čtení a způsob jejich vyhodnocení na základě poslechu rodilými mluvčími německého jazyka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info