Informace o publikaci

Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů

Logo poskytovatele
Autoři

SUCHÁNEK Petr KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Klíčová slova business performance; customer satisfaction; quality management; product quality
Popis Předmětem příspěvku je navržení koncepčního rámce a vhodných ukazatelů pro měření vzájemných vztahů mezi finanční výkonností, spokojeností zákazníka, kvalitou produktu a řízením kvality v podniku. Cílem článku je navrhnout model propojující výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, řízení kvality a kvalitu produktu. Dílčím cílem článku je identifikovat jednotlivé veličiny a sestavit dotazník, který umožní tyto veličiny identifikovat, včetně identifikace vzájemných vazeb mezi zkoumanými veličinami. S využitím metody literární rešerše byly identifikovány všechny zkoumané veličiny a byl také zkonstruován dotazník k jejich měření a v případě potřeby také k vytvoření konstruktů. S pomocí identifikovaných proměnných a konstruktů lze hledat jejich vzájemné vztahy s využitím pokročilých statistických metod jako jsou vícenásobná regrese nebo modelování pomocí strukturálních rovnic.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info