Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Aktivity rozvíjející řečovou dovednost psaní v učebnici Maturita Solutinons pre-intermediate (2nd edition): Hodnocení učebnice ve vztahu k písemné části maturitní zkoušky z angličtiny.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Auspicia |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | course-book evaluation; process writing; product writing; peer review; audience; communicative aim |
Popis | Pomocí kritérií stanovených na základě současné odborné literatury a výzkumu hodnotí tato studie potenciál učebnice Maturita Solution Pre-intermediate (2nd edition) k rozvíjení psaní u studentů připravujících se ke složení maturitní zkoušky z angličtiny. Studenti se jejím prostřednictvím seznámí s většinou požadovaných dílčích dovedností psaní a zvyknou si na typické zadání prací. Učebnice však zanedbává komunikační funkci psaní a vyučuje psaní pouze jako produkt. Dále se dostatečně nevěnuje jednotlivým fázím procesu psaní, podceňuje tvorbu textu a jeho zdokonalování a neposkytuje učitelům dostatečnou podporu k tomu, aby mohli psaní rozvíjet i jinak než pouze jedním učebnicí stanoveným způsobem. |
Související projekty: |