Informace o publikaci

Vydavatelské strategie známých pražských nakladatelů Ignáce Leopolda Kobra a Kateřiny Jeřábkové

Logo poskytovatele
Autoři

URVÁLKOVÁ Zuzana

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Bohemica Olomucensia
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www https://kb.upol.cz/fileadmin/userdata/FF/katedry/kbh/veda_a_vyzkum/bohemica_olomucensia/bo_2019_1_web.pdf
Klíčová slova Czech-German literary contacts; 19th century; publishers; I. L. Kober; Kateřina Jeřábková
Popis Studie pojednává o knižnici Album nakladatele Ignáce Leopolda Kobra a česko-německých literárních kontaktů v české literatuře 19. století ve 40. a 50. letech 19. století, zejména čtenářů Kobrovy německojazyčné a Jeřábkové české knižnice.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info