Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Situacionnye rolevye igry kak metod testirovanija formirovanija sociolingvističeskoj kompetencii v obučenii russkomu jazyku
Název česky | Situační hraní rolí jako metoda hodnocení rozvoje sociolingvistické kompetence ve výuce ruského jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Pražská rusistika - Prague Russian Studies - recenzovaný sborník příspěvků z konference konané dne 29. května 2019 v Praze |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://krl.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2019/12/Prazska_rusistika_sbornik_2019_final.pdf |
Klíčová slova | situational role-playing; politeness expressions; sociolinguistic competention; didactics of foreign languages; teaching of Russian language |
Popis | Ve výuce cizích jazyků se často používá hraní rolí jako metodická technika k upevnění tematické slovní zásoby při rozvíjení řečových dovedností, zejména mluvení. Hraní rolí však lze použít pro kontrolu znalosti a dovednosti studentů, jakož i v akademickém výzkumu jako nástroj sběru dat. V tomto článku jsou představeny konkrétní výsledky studie, jejímž účelem bylo ověření schopností studentů používat zdvořilostní fráze ve vybraných komunikačních situacích. |
Související projekty: |