Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Vliv uspořádání třídy na rozvoj matematické pregramotnosti dětí pohledem budoucích učitelů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V českém vzdělávacím prostředí není shoda na věkovém uspořádání tříd, které by poskytovalo optimální prostředí pro sociální, emoční a kognitivní rozvoj dětí. Příspěvkem chceme přispět k diskusi o vlivu uspořádání třídy na efektivitu rozvoje matematické pregramotnosti dětí a obohatit ji pohledem budoucích učitelů. Cílem výzkumu bylo zjistit, které z uspořádání třídy budoucí učitelé preferují a o jaké argumenty svůj názor opírají. Z výzkumných zjištění vyplývá, že názory studentek na věkové uspořádání tříd nejsou jednoznačné, i když je zřetelná prevalence názorů preferujících třídy heterogenní. |