Informace o publikaci

Distanční výuka vysokoškolské matematiky badatelsky?

Autoři

MÁSILKO Lukáš ČERNÁ Terézia

Rok publikování 2021
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj South Bohemia Mathematical Letters
Fakulta / Pracoviště MU

Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky

Citace
www Domovská stránka periodika
Klíčová slova inquiry-based education, mathematics, university, distance teaching, distance learning
Přiložené soubory
Popis Studenti matematiky se často učí procedurálním způsobem, a tak si netvoří hlubší konceptuální porozumění, díky němuž by své znalosti mohli později uplatnit v~jiných oborech či využít v životě. Cílem mezinárodního projektu Platinum je ověřit, zda badatelsky orientované pojetí výuky a studia pomůže změnit tento trend týkající se i vysokoškolských studentů. V článku jsou popsány hlavní cíle a výstupy projektu Platinum a nabídnuty ukázky badatelsky orientovaných úkolů, které byly zařazeny během distanční formy výuky na Masarykově univerzitě.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info