![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Vnímají budoucí učitelé proces tvorby slovních úloh jako příležitost k rozvoji tvořivého myšlení žáků?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V článku je prezentován jeden z možných přístupů k samostatné tvorbě slovních úloh žáky na konci primárního vzdělávání. Náš pohled vyjadřuje zkušenost, získanou v průběhu několika výukových jednotek v rámci reflektované praxe studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Širší spektrum aktivit s učebními úlohami v reálném edukačním působení považujeme za příspěvek k rozvoji kompetencí budoucích učitelů. |