![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Rodiče a škola – soukromé doučování jako indikátor „nepartnerského“ vztahu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem příspěvku je popsat, jakým způsobem rodiče doučovaných dětí vnímají pobídky ze strany školy při zajišťování soukromého doučování pro jejich děti. Hlavním zdrojem dat jsou polostrukturované rozhovory s rodiči, které byly realizovány v době, kdy soukromé doučování u dětí již začalo anebo rodiče jeho zajištění vážně zvažovali. Škola z pohledu rodičů neuspokojuje či nedokáže uspokojit vzdělávací potřeby jejich dětí, často navzdory jejich snaze nespokoje- nost směrem ke škole komunikovat. Na iniciaci změn ve škole následně rezig- nují a zajišťují soukromé doučování. |