Informace o publikaci

Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios

Název česky Některé aspekty pragmatické analýzy reklamních textů
Autoři

STEHLÍK Petr

Rok publikování 2004
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Études Romanes de Brno
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova Pragmatics; Analysis; Advertising Language
Popis V tomto článku se zvažují různé přístupy k pragmatické analýze reklamních textů. Nejlepším řešením se jeví kombinace tradiční analýzy jednotlivých jazykových úrovní s pragmatickou dimenzí. Tímto způsobem je možno zachovat systematický charakter tradiční metody, a zároveň zkoumat význam různých jazykových elementů pro persuasivní funkci reklamních sdělení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info