Informace o publikaci

Význam a pozice romského asistenta ve školách a jejich odborná příprava na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně

Autoři

ČECH Tomáš GULOVÁ Lenka

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Rómske etnikum - jeho špecifiká a vzdelávanie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Roman minority; roman children; school; education; integration; roman assistant
Popis Integrace a úspěch výchovy a vzdělávání romských dětí v českých školách závisí na mnoha okolnostech. Důležitou roli ve školách s vyšším počtem romských dětí hraje zřízení funkce romského asistenta jako prostředníka v komunikaci mezi dítětem, školou a rodiči. Příspěvek reaguje na tuto skutečnost a přináší rovněž informace a poznatky ze vzdělávání romských pedagogických asistentů na Pedagogické fakultě MU v Brně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info