Informace o publikaci

Školní úspěšnost žáků ZVŠ zařazených v programu step by step.

Autoři

OSECKÁ Terezie PILÁT Milan VAŇUROVÁ Milena PAVLOVSKÁ Marie BALAŠTÍKOVÁ Veronika

Rok publikování 2005
Druh Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek shrnuje výsledky a doporučení třetího roku dílčího šetření programu Step by Step Romská iniciativa. Hlavním cílem šetření bylo zjistit do jaké míry mohou děti ze zvláštních škol zařazené do projektu Reintegrace romských žáků do základního proudu vzdělávání zvládat učivo požadované podle standardů základního vzdělávání. Výzkum byl koncipován především jako evaluační, srovnává tedy výsledky dětí základních a zvláštních škol vzhledem k dosažené úrovni znalostí v rámci učebních osnov. Dalším cílem je pak přispět k posouzení vzdělávacího program Začít spolu, který je aplikován na zvláštních školách zařazených do projektu Reintegrace romských žáků do základního proudu vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že osnovy zvláštní školy nekorespondují s potřebami některých dětí. Doporučujeme zrevidovat standardy pro zvláštní vzdělávání a přizpůsobit je individuálním potřebám dětí a dostatečně tak rozvíjet jejich potenciál.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info