Informace o publikaci

Insider trading jako odměna pro management?

Autoři

KOTÁSEK Josef

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z mezinárodní konference studentů doktorského studijního programu "obchodní právo" Masarykovy univerzity "Ekonomické aspekty právní úrpravy a jejího výkladu" : pořádané dne 20. prosince 2005 Katedrou obchodního práva Masarykovy ...
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Právní vědy
Klíčová slova agency theory;agency cost;insider trading;free riding
Popis Tzv. agency theory byla vytvořena v roce 1970 a zabývá se tím, jak je reprezentant (agent) ovlivněn smluvními ujednáními se zastoupeným(obvykle korporací). Článek se zabývá diskusí týkající se debat o regulaci využití vnitřních informací (insider trading) z pohledu agency theory.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info