Informace o publikaci

Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky

Autoři

ČECH Tomáš

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník referátů 14. konference ČAPV [CD-ROM]
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school reformation; social environment; social and educational problems; school climate recovery; prevention; social educationalist
Popis Příspěvek se zabývá aktuálními problémy a požadavky školy jako sociálního prostředí. Vychází z kvalitativního výzkumného šetření mezi řediteli základních škol v Brně - analýzy prezentovaných problémů z hlediska klimatu, sociálních vztahů aj. Výstupem příspěvku je představa uplatnění sociálního pedagoga ve školách, které se jeví jako zajímavé komplexní řešení sociálních problémů školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info