![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
The teacher stressing situations in the teacher-adolescent pupil relationship
Název česky | ZÁTĚŽOVÉ SITUACE UČITELE VE VZTAHU UČITEL - ADOLESCENTNÍ MLÁDEŽ |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2006 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | S vyšším věkem žáků učitelé, některé tyto vlastnosti více tolerují a tudíž je méně stresují. Míru stresogennosti ovlivňuje genderový faktor (učitel/učitelka) a stupeň školy (základní/střední škola). Situace mezi učitelem a adolescentní mládeži v pedagogickém procesu mohou mít značnou míru stresogennosti. Skupina učitelů základních a středních škol tyto situace definovala a označila stupeň jejich obtížnosti. Jde především o situace, kdy se žák chová velmi sebevědomě až nekriticky, zdůrazňuje vlastní osobu, prosazuje se silou a bere málo ohledů na druhé. |
Související projekty: |